Förskolan

Den här veckan har jag fått äran att spendera mycket tid på Elisabeths förskola. Det lite en fantastiskt inspirerande plats och hon har så fantastiska vänner där! De accepterar henne precis som hon är! Jag känner inte ens att jag har ett handikappat barn där. Snarare att de tycker det är spännande att hon är där. Hon är liksom lite exotisk för dem😉 Det känns magiskt att höra barnen nämna hennes namn. Att hon är delaktig i deras ögon. 


Idag fick jag vikariera för både morgon och kvällspersonalen. Så jag tog hand om Elisabeth på förskolan och sedan köra hem henne och fortsätta kvällsrutinerna. Det kändes skönt att veta precis allt hon varit med om och upplevt idag. Hon är helt utslagen kan jag säga. Ligger o sover skönt nu. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

elfmom.blogg.se

Ett försök att gå vidare efter min dotters bortgång. En berättelse om en flickas hårda kamp mot en obotlig sjukdom och hur det varit att vara hennes mamma. Till minne av min älskade Elisabeth 💗28/2 2013- 💔20/2 2017

RSS 2.0