Saknad

Tittat mycket på bilder och videor på Elisabeth senaste dagarna. Det kommer och går, behovet av att titta tillbaka. Min lilla potät, som jag brukade kalla henne. Sötast i världen. Just för att hon var min. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lina
2018-10-11 @ 09:34:51

Hej. Är på barnkurs och kom att tänka på hur det är med er. Sist vi sågs var som hastigast uppe på 95b för ett par år sedan. Så ofantligt sorgligt att läsa att er vackra flicka inte längre finns fysiskt hos er. Jag önskar av hela mitt hjärta att ni tillsammans ändå mår efter omständigheterna väl och sänder mina varmaste tankar och kramar. /Lina (från hjärtats föräldrautbildning)

Lina
2018-10-11 @ 09:35:34

Hej. Är på barnkurs och kom att tänka på hur det är med er. Sist vi sågs var som hastigast uppe på 95b för ett par år sedan. Så ofantligt sorgligt att läsa att er vackra flicka inte längre finns fysiskt hos er. Jag önskar av hela mitt hjärta att ni tillsammans ändå mår efter omständigheterna väl och sänder mina varmaste tankar och kramar. /Lina (från hjärtats föräldrautbildning)

(Dagisfröken) Sara
2020-01-05 @ 22:04:17

Tittar in här och tänker på er som bearbetning av sorgen. Fina bilder av Elisabeth. 💕💕




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

elfmom.blogg.se

Ett försök att gå vidare efter min dotters bortgång. En berättelse om en flickas hårda kamp mot en obotlig sjukdom och hur det varit att vara hennes mamma. Till minne av min älskade Elisabeth 💗28/2 2013- 💔20/2 2017

RSS 2.0